Google+
Megosztás
Megosztás
Levélküldés
Ajánlja tovább oldalunkat
Youtube

Karrier

-Pácienskoordinátort keresünk-

Olyan jelentkezőt várunk, aki:

  • ✓ tud a fontos feladatok között sorrendet állítani,
  • ✓ látja az összefüggéseket és összetetten tud gondolkodni,
  • ✓ nem bánja a sok feladatot,
  • ✓ Örül a biztos, megnyugtató munkahelyi háttérnek,
  • ✓ hosszú távra keres kiszámítható munkahelyet,
  • ✓ személyes megbecsülésnek veszi, ha felettesei megbíznak benne.

Központunkban pácienseinket “szolgáljuk ki”, és ebben jelentős szerepet kap minden kollégánk.

Ha Ön,

  • hosszú távra tervez,
  • kimondottan barátságos, családias hangulatú munkahelyet keres,
  • szeretne biztos, korrekt fizetést
  • szereti az embereket,
  • és a velük való kommunikációt is,
  • az igazi csapatmunka hozza lázba
  • ügyfélközpontú
  • összeszedett, racionális, proaktív gondolkodású,
  • mindig vállalja munkájáért, az esetleges elkövetett hibákért a felelősséget,
  • nem másokat okol, ha valami nem sikerül
  • nemcsak délelőtt, hanem délután és este is képes koncentrálni a feladatokra
  • ápolt, tiszta, rendezett külsővel rendelkezik,
  • esztétikus a mosolya és
  • gyakorlott a pénzkezelés, a számlakiállítás területén, akkor nagy valószínűséggel köztünk a helye!

Feladatok:

  • időpont egyeztetés telefonon és személyesen
  • páciensek fogadása, „háziasszonyi szerep” betöltése: hellyel kínálás, kedves beszélgetés, frissítő víz, tea kínálás stb., hogy a páciens minél kisebb feszültséggel menjen be a rendelőbe
  • páciensek adatainak rögzítése számítógépes rendszerünkbe
  • páciensekkel való kapcsolattartás telefonon
  • telefonhívások fogadása, üzenetátadás,
  • postai küldemények kezelése
  • számla kiállítás, pénzkezelés
  • kapcsolodó adminisztratív feladatok ellátása
  • váróhelyiségek tisztántartása, takarítása

Elvárások:

  • min. 2 éves, adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
  • logikus gondolkodás
  • terhelhetőség, precíz, pontos, hibamentes adminisztráció
  • önálló munkavégzés, gyors reagálás a felmerült igényekre, feladatokra
  • munkakezdés betartása
  • kimondottan ápolt megjelenés
  • kifogástalan szájhigiénia
  • segítőkészség mind a páciensek, mind a kollégák irányába
  • középfokú végzettség
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • pénzkezelés és/vagy ügyfélszolgálat területén szerzett 1-2 éves gyakorlat
  • angol és/vagy német nyelvtudás előny
  • kétműszakos munkarend vállalása: 7:30-14:00/14:30-21:00

Amit kínálunk:

  • 6 órás, bejelentett alkalmazotti jogviszony
  • színvonalas munkakörnyezet
  • lendületes, fiatalalos csapat
  • az első év után, évenkénti ingyenes professzionális dentálhigiéniai kezelés
  • igen kedvezményes díjszabású fogászati ellátás a fix csapattagoknak 2 év munkaviszony után

 

Szeretne velünk dolgozni?

Várjuk fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a herczeg@czinkoczky.hu e-mail címre. A tárgymezőben kérjük, tűntesse fel: „Pácienskoordinátor”

Felvételi  eljárás:

  1. forduló:  kérdőív
  2. forduló: telefonos  beszélgetés
  3. forduló:  személyes  beszélgetés
  4. forduló: ún. „próba munka”

Azt olvastam, hogy a bazális implantátumok alkalmazása nem megengedett Magyarországon. Igaz ez?

A bazális implantátumok tekintetében elmondható, hogy azok szakmai háttere, tudományos dokumentációja sok szempontból nem tartható hitelesnek. Nem ...

» Katt ide a folytatásért

Mikor ültethető be egy implantátum?

Manapság a foghiány pótlására a legjobb megoldás az implantátum behelyezés. Ha ki kell húzni egy fogat, akkor alapos vizsgálat után ...

» Katt ide a folytatásért

Foghúzás, vagy szájsebészeti műtét után közvetlenül lehet bármilyen sportot űzni?

A foghúzás és a szájsebészeti műtét után érdemes néhány napi pihenést, sportmentes időszakot betervezni. Ennek elsősorban az ...

» Katt ide a folytatásért

Tegye meg az első lépést…

recepció
Kérjen visszahívást!
Foglaljon időpontot!