Egy fogászati implantátum árában,

  • a tudás,
  • a felgyülemlett sok évtizedes tapasztalat,
  • a kutatás fejlesztésre fordított komoly befektetések,
  • a márka megbízhatósága,  hitelessége,
  • a felhasználók kiszolgálásának minősége,
  • a páciensek számára nyújtott garanciák,
  • a termékek precizitása,
  • minőségének állandósága és
  • a minőségbiztosítás színvonala mind mind tükröződik.

Ettől drága egy megbízható, kitűnő minőségű fogászati implantátum.
Biztosak lehetünk az

  • alapanyagok,
  • a gyártás,
  • az értékesítés,
  • a garancia érvényesíthetőségének legmagasabb szintű minőségében.

És akkor még nem is beszéltünk egy sor olyan szolgáltatásról, amelyet a páciensek nem is tapasztalnak meg (nem is kell megtapasztalniuk), amelyeket egy angol kifejezéssel „support”-nak nevezünk.
Ez elsősorban a fogorvosok, a felhasználók képzését, tudásuk folyamatos szinten tartását, illetve fejlesztését jelenti.
A korszerű, nagy múlttal rendelkező rendszereket gyártó cégek nagy hangsúlyt helyeznek arra, hogy biztosítsák mind az orvosokat, mind a pácienseket arról, hogy sok sok év, több évtized múlva is elérhető lesz számukra mindaz, amiért ma hajlandók nem kevés pénzt áldozni. Ez az, ami biztosítja számunkra a folytonosságot, és a megbízhatóságot.