Egy fogászati implantátum árában,
- a tudás,
- a felgyülemlett sok évtizedes tapasztalat,
- a kutatás fejlesztésre fordított komoly befektetések,
- a márka megbízhatósága, hitelessége,
- a felhasználók kiszolgálásának minősége,
- a páciensek számára nyújtott garanciák,
- a termékek precizitása,
- minőségének állandósága és
- a minőségbiztosítás színvonala mind mind tükröződik.
Ettől drága egy megbízható, kitűnő minőségű fogászati implantátum.
Biztosak lehetünk az
- alapanyagok,
- a gyártás,
- az értékesítés,
- a garancia érvényesíthetőségének legmagasabb szintű minőségében.
És akkor még nem is beszéltünk egy sor olyan szolgáltatásról, amelyet a páciensek nem is tapasztalnak meg (nem is kell megtapasztalniuk), amelyeket egy angol kifejezéssel „support”-nak nevezünk.
Ez elsősorban a fogorvosok, a felhasználók képzését, tudásuk folyamatos szinten tartását, illetve fejlesztését jelenti.
A korszerű, nagy múlttal rendelkező rendszereket gyártó cégek nagy hangsúlyt helyeznek arra, hogy biztosítsák mind az orvosokat, mind a pácienseket arról, hogy sok sok év, több évtized múlva is elérhető lesz számukra mindaz, amiért ma hajlandók nem kevés pénzt áldozni. Ez az, ami biztosítja számunkra a folytonosságot, és a megbízhatóságot.